Odzież pracownicza różni się od siebie, w zależności od charakteru i miejsca wykonywanej pracy. Przykładowo, osoby pracujące outdoorowo, powinny mieć zapewnione firmowe polary lub kurtki odblaskowe, dzięki którym będą mogły wykonywać swoje obowiązki w komfortowych warunkach. Przydatne mogą się okazać także spodnie odblaskowe oraz ciepła bluza odblaskowa, dzięki której będą widoczni z daleka. Wiele branż, jako strój firmowy, wybiera koszulki w stylu polo, które ozdobione są dodatkowo firmowym logo. W jakich działach taki strój sprawdzi się najlepiej, a także na co zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Koszulki polo reklamowe – jakie są ich zalety?
Koszulki polo posiadają szereg zalet, dzięki którym są często wybieranym rodzajem ubioru dla pracowników. Ich fason nie krępuje ruchów, więc sprawdzą się we wszystkich branżach, w których ważna jest aktywność i przemieszczanie się. Nie tracą jednak przy tym na elegancji i profesjonalnym wyglądzie, więc będą wyglądać dobrze, np. podczas kontaktu z klientem. Uniwersalny fason pozwala na wykorzystanie koszulek polo na praktycznie każdym stanowisku, od pracownika obsługi po menadżera.
Koszulki polo z nadrukiem lub haftem, przedstawiającym logo czy nazwę firmy, stanowią jednocześnie jej reklamę. Wyróżniają pracowników z tłumu, dzięki czemu ułatwiają kontakt klientów z obsługą.
W jakich branżach sprawdzą się koszulki polo z nadrukiem?
- Gastronomia – niekrępujący ruchów fason, przewiewny materiał i dość elegancki krój, w towarzystwie ciemnych spodni i pasującego fartucha, stanowią doskonałą bazę garderoby osób pracujących w gastronomii, np. w restauracjach czy kawiarniach.
- Handel detaliczny – półformalny fason odpowiedni do pracy z klientami, ale wygodny w przypadku przenoszenia towarów czy ustawiania go na półkach. Wygląda świetnie w barwach sklepu, z nadrukowanym lub wyhaftowanym logo.
- Rozrywka – w miejscach typu kino, kręgielnia, klub, czy lunapark, koszulka polo będzie wyglądać profesjonalnie, ale niezobowiązująco. Mocne kolory i wielobarwne nadruki sprawdzą się tutaj idealnie.
- Wellness & Beauty – fryzjer, kosmetyczka, pracownik SPA, każda z tych osób będzie się prezentować profesjonalnie i elegancko w białej koszulce polo, z wyhaftowanym logo salonu czy gabinetu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze koszulek z logo?
Najważniejszym kryterium podczas wyboru koszulek oraz samego nadruku powinno być miejsce pracy. W branżach, w których pracownicy są bardziej narażeni na zabrudzenie stroju (np. gastronomia), czyli częste pranie, zdecydowanie powinniśmy postawić na haft komputerowy zamiast nadruku cyfrowego czy sitodruku. Koszulki będą bardziej odporne na pranie i suszenie.
Równie istotny jest ostateczny wygląd koszulki pracowniczej. Jej kolor, długość rękawów czy dobór materiału, powinny być dobrane odpowiednio do stanowiska. Przykładowo w salonie SPA o wiele lepiej będzie wyglądać śnieżnobiała koszulka polo z delikatnym, np. złotym haftem, natomiast w przypadku pracownika lunaparku dobrze wybrać strój w mocnym, widocznym z daleka kolorze, z dużym, wielobarwnym nadrukiem, np. na plecach.
Jeśli nie jesteś jeszcze pewny, artykuł Koszulka firmowa z nadrukiem na targi – jaką wybrać? – na pewno Cię przekona!