Różnego rodzaju targi to dla wielu firm najważniejsze wydarzenie w ciągu całego roku. To właśnie w takich miejscach poszukują kontrahentów, kładą fundamenty pod duże kontrakty, ale też pokazują, że udało im się rozwinąć. Warto, by przedstawiciele przedsiębiorstwa, którzy zostali wysłani w taki rodzaj delegacji, wyróżniali się na tle konkurencyjnych firm. Dobrym pomysłem jest ubranie koszulek z logotypem firmy. Jaki T-shirt wybrać? Fruit of the Loom, Stedman czy Gildan? Koszulki klasyczne czy polo – co lepiej sprawdzi się na targach? Podpowiadamy!
Czym charakteryzuje się dobra koszulka?
Jest oczywiście wykonana z wysokiej jakości materiału, który może różnić się w zależności od oczekiwań. Jedni wybiorą koszulkę, która została wykonana w całości z bawełny, inni wolą sportowe – składające się tylko i wyłącznie z poliestru – a jeszcze inni zdecydują się na koszulki polo. Te ostatnie wykonuje się i z tkanin naturalnych, i z syntetycznych.
Charakter koszulki powinien pasować do wizerunku firmy. Jeśli stawiasz na elegancję, najlepsze będą „polówki” z bawełny. Jeżeli natomiast Twoja firma ma coś wspólnego ze sportem lub aktywnością, lepiej wybrać poliestrowy, sportowy model w fasonie klasycznego T-shirta.
Dobra koszulka firmowa musi być także dobrze dopasowana do wymiarów pracowników. Przed zamówieniem stroju na targi warto więc zebrać miarę ze wszystkich podwładnych, którzy się na nie wybierają. Dopasowany strój będzie dobrze wyglądać i zapewni im pełną wygodę. Wygodne koszulki firmowe zamówisz na https://sklep-logos.pl/t-shirty-reklamowe.
Jak znakować koszulki firmowe na targi?
Obowiązkowym elementem koszulek firmowych na targi są nadruki. Najczęściej jest to logo przedsiębiorstwa, czasami również hasło reklamowe lub jakaś fotografia związana z firmą. By nadruki były dobrze widoczne, trzeba wybrać odpowiednią technikę znakowania odzieży.
Najbardziej trwałą metodą jest haft komputerowy, który można wykonywać na różnego rodzaju tkaninach. Warto tylko pamiętać, że nie najlepiej sprawdzi się na najcieńszych koszulkach. Jeśli jednak szukasz elegancji na firmowych strojach, haft komputerowy będzie w sam raz. Haftowane wzory dodają bowiem koszulkom i innym ubraniom prestiżu. Do tego jest niezwykle trwały, koszulki będą mogły służyć wielokrotnie. Haft można bezpiecznie prasować.
Ograniczeniem jest tylko stopień szczegółowości wzoru. Haft komputerowy nie poradzi sobie bowiem ze zbyt małymi szczegółami. Minimalna wysokość liter w napisach to pięć milimetrów.
Wytrzymała jest także sublimacja. Jedynym problemem jest fakt, że można nią ozdobić jedynie poliestrowe koszulki. I to tylko białe lub bardzo jasne. Sublimacja jest natomiast odporna na pranie w wysokich temperaturach. Znakomicie sprawdza się więc na koszulkach sportowych.
Bardzo trwały jest również sitodruk. To jedna z metod znakowania z długą tradycją. Można ją stosować zarówno na ubraniach bawełnianych, jak i poliestrowych. To zdecydowanie najpopularniejsza technika znakowania koszulek. A zarazem trwała – koszulki znakowane sitodrukiem wytrzymają wiele wiele prań.
Trzy różne możliwości
Najczęściej spotkać możemy trzy rodzaje firmowych ubrań. Z reguły wykonywane są na produktach takich firm jak Fruit of the loom, Adler czy Stedman. Koszulki z nadrukiem, czyli klasyczne T-shirty, to zdecydowanie najpopularniejsze rozwiązanie, głównie ze względu na niski koszt wykonania. Ta część garderoby może być praktycznie w pełni zadrukowana. Plecy, rękawy, przód – właściwie nie ma ograniczeń. T-shirty są dość lekkie i przewiewne, dlatego dobrze sprawdzą się w trakcie wystaw na świeżym powietrzu.
Drugą, znacznie bardziej elegancką możliwością, są „polówki”. Tu wśród najpopularniejszych marek wymienimy Malfini, Slazenger czy Stedman. Koszulki tego typu łączą w sobie sportowy luz z nutą elegancji. Dzięki temu można ubrać je do jeansów i sneakersów, a nawet pod marynarkę. Sprawdzą się więc w trakcie targów w zamkniętej przestrzeni oraz różnego rodzaju konferencji. Dają też dodatkową możliwość znakowania – na kołnierzyku.
Na tego typu wydarzeniach spotkać można także osoby ubrane całkiem na sportowo. Poliestrowe koszulki Stedman, Gildan czy Tee Jays z firmowym nadrukiem sublimacyjnym prezentować się będą wyjątkowo efektownie.
Koszulka jako gadżet
Aby zdobyć przychylność uczestnika targów, możemy ofiarować mu naszą koszulkę. Możemy być pewni, że w bliższej lub dalszej przyszłości ją ubierze. A my, dzięki naprawdę niewielkim nakładom, uzyskamy w ten sposób reklamę o sporym zasięgu. Koszulki reklamowe muszą być jednak równie dobrej jakości, co egzemplarze, które wręczymy własnej delegacji.
Również pracownicy firmy ubrani w jednolite koszulki będą prezentować się zdecydowanie bardziej profesjonalnie, dzięki czemu „urosną” w oczach potencjalnych kontrahentów. Koszulki firmowe z logo pozwolą się też odróżnić od konkurencji, a stoisko firmy na targach będzie łatwiej odnaleźć.