Polary firmowe to jedne z najpopularniejszych ubrań dla pracowników. Przedsiębiorcy często zamawiają dla zatrudnionych przez siebie osób polary robocze, ale także odzież tego typu przeznaczoną na bardziej reprezentacyjne stanowiska. Jeśli odpowiednio dobierzesz polar, stanie się niezwykle funkcjonalnym strojem do pracy. Jaki polar kupić do firmy? Poznaj wskazówki, które pomogą Ci dokonać dobrego wyboru.
Jaki polar kupić? Fason, który sprawdzi się u pracowników
Pierwszą decyzją, jaką trzeba podjąć, jest wybór odpowiedniego fasonu. Tutaj wiele zależy od tego, na co chcesz postawić: czy najważniejsza jest dla Ciebie funkcjonalność polaru, czy też jego maksymalnie elegancki wygląd?
Pod tym kątem należy wybrać polar w formie kurtki bądź bluzę polarową. Bardziej praktyczne są polarowe kurtki. W tym przypadku mamy do czynienia z ubraniami zasuwanymi zamkiem błyskawicznym. Do tego obowiązkowym elementem jest kaptur. Najlepiej sprawdzają się ubrania z kapturem odsuwanym. W ten sposób z jednej strony pracownik jest dobrze zabezpieczony przed chłodem i opadami, z drugiej przy lepszej pogodzie może łatwo przystosować się do wyższych temperatur.
Bluzy polarowe są z kolei dostępne w wersjach w pełni odsuwanych, a także z zamkiem pod szyją – w formacie 1/4. Takie ubrania prezentują się bardzo dobrze, dlatego mogą służyć nawet pracownikom wysyłanym w oficjalne delegacje. Bluzy polarowe powinny być dopasowane do sylwetki pracownika.
Przy wyborze fasonu zwróć też uwagę na liczbę kieszeni. Przyda się ich więcej niż tylko te na bokach, w dolnej części odzieży. Najlepiej sprawdzają się polary z zasuwanymi kieszeniami.
Jaka gramatura polaru firmowego będzie najlepsza?
Druga kwestia związana z wyborem polaru do firmy dotyczy gramatury polaru. Tutaj ważne będą już przede wszystkim walory użytkowe. Polary o większej gramaturze z jednej strony są cięższe i grubsze, z drugiej w większości przypadków cieplejsze.
Jeśli szukasz więc polarów dobrze chroniących przed warunkami atmosferycznymi, postaw na polary o wysokiej gramaturze. Warto rozważyć modele o wadze 300 g/m2. W ten sposób zapewnisz pracownikom dobrą izolację od chłodu. Do tego polary o grubszej, bardziej mięsistej strukturze są zwykle solidniejsze.
Do pracy we wnętrzach wybierz z kolei cienkie ubrania z tak zwanego mikropolaru. To lekka dzianina o gramaturze oscylującej wokół 100 g/m2. Taki polar łatwiej też dopasować do sylwetki, powinien dobrze układać się na tułowiu. I cienkie polary, i te o wyższej gramaturze znajdziesz na https://sklep-logos.pl/polary-firmowe.
Jaki polar kupić dla pracowników? Znakowanie ubrań
Kiedy zastanawiasz się, jaki polar kupić do firmy, weź też pod uwagę znakowanie tych ubrań. Polary firmowe i robocze powinny być oznaczone logo przedsiębiorstwa. Najlepiej szukać firm, w których za jednym zamachem dobierzesz odpowiednie ubrania i zamówisz ich znakowanie.
Na polarach nie sprawdzą się niestety popularne nadruki wykonywane sitodrukiem czy drukiem cyfrowym DTG. Zamiast tego możesz skorzystać z haftu komputerowego, naszywek czy folii flock. Szczególnie polecane są haftowane wzory, które wyglądają elegancko i dodają ubraniom prestiżu. Jedynym ograniczeniem jest stopień skomplikowania wzoru, który nie może być przesadnie duży. Haftowane polary firmowe opłaca się kupować zwłaszcza przy większych zamówieniach.
Podsumowanie: jaki polar kupić do firmy?
Zanim podejmiesz decyzję, jaki polar kupić do firmy, zwróć uwagę na:
- fason polaru: wybierz bluzę bądź kurtkę, pamiętaj o dużej liczbie kieszeni i kapturze;
- gramaturę polaru: dla bluz powinna być jak najniższa, do pracy na zewnątrz przyda się 300 g/m2,
- znakowanie polaru: umieść na firmowej odzieży logo przedsiębiorstwa, najlepiej haftem komputerowym.
Kiedy będziesz pamiętać o tych założeniach, z pewnością sprawisz pracownikom polar dopasowany do ich potrzeb. A Twoja firma będzie mogła cieszyć się nie tylko dobrą atmosferą, ale i dodatkową formą reklamy.